Sunday, August 16, 2009

Må pakke! // Gotta pack!

Posted by 雯雯 at 10:58 PM
Eeek, det er 16nde august, og jeg drar om noen få dager ;_;
Jeg har ikke begynt å pakke egentlig, men jeg har fått vite mer om hvor og hos hvem jeg skal bo, hihi. Jeg skal bo i et område som heter Lai Chi Kok i Hong Kong, sammen med en familie på fire. De virker veldig hyggelige og åpne, så det blir skikkelig kult n__n

Ellers skal jeg gå på noe som wikipedia beskriver som en katolsk jenteskole, og heldigvis snakker de engelsk der. Det betyr at hvis jeg jobber hardt kan jeg komme tilbake til Norge og ta tredjeåret mitt her, yipee! Skolen ligger visstnok en time unna der jeg bor (om det er med bil eller til fots vet jeg ikke), så det er mulig jeg må stå tiiiiiiidlig opp.

Annet enn det så har planene om å lære seg kinesisk i ferien gått rett i dass, hihi. Jeg fant ut at jeg bare skulle nyte ferien jeg, så fikk jeg se hva jeg får til når jeg kommer frem.

zuum zuum,
legger ut bilder når jeg tar dem,
HMM

---///---

Eeek, it's the 16th of August, and I'm leaving in a couple of days ;_;
I haven't really begun packing, but I've learnt more about where and who I'll live with, hihi. I'm going to live in an area called Lai Chi Kok in Hong Kong, with a family of four. They seem really nice and open, so it's going to be really fun n__n

Other than that, I will be attending something wikipedia describes as an all-girls catholic school, and luckily, it's an English-speaking school. That means that if I work hard, I can come back to Norway and do my third year of videregående (as opposed to doing the second year over), yipee! The school is presumably one hour away from the place I'll be living (if this is by car or walking, I don't know), so I might have to get up reaaaaaal early.

In addition to this, my plans of learning Chinese during the vacation have uh well, let's just say it just didn't work out, hihi. I found out that I'd just enjoy the vacation and see what I could learn when I get there.

zuum zuum,
getting some pictures out when I take them,
HMM

0 comments:

 

~ sponge ~ Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei