Tuesday, August 18, 2009

Hyssing og skrekkfilmer // Twine and horror movies

Posted by 雯雯 at 12:06 PM

I disse dager da første skoledag nærmer seg fort og jeg snart drar er det masse og ingenting som skjer her hjemme, alt på en gang o_O
Folk utnytter seg av de siste dagene til å stoppe innom og si hei, og etter et besøk der vi endte opp med å se på skrekkfilmer har jeg gjennoppdaget Juon (The Grudge). Jeg elsker denne filmen!

Se på den igjen og igjen.... muhuh


Ellers har jeg begynt å pakke (endelig)! Det er ikke bare bare og p
akke for ett år, men jeg har kommet ganske godt i gang synes jeg da.

HMM

---///---

The first day of school is getting closer, as well as my departure from Norway, and there's lots of stuff and nothing at all happening here at home, all at the same time o_O
People use these final days before stuff starts happening to stop by and say hi, and after a particular visit where we ended up watching horror movies, I've re-discovered Juon (The Grudge). I simply love this movie!
Watch it again and again... muhuh

Other than that, I've started packing (finally)! It's not easy packing for a year, but I've gotten a good start, or so I think.

HMM

0 comments:

 

~ sponge ~ Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei